onsdag 15 februari 2012

En ledig torsdag

I morgon torsdag är jag faktiskt ledig för en gångs skull och så fort man är ledig ska man hinna med sådant som man inte har hunnit med för att man jobbat, en ond cirkel det där. Redan klockan nio på morgonen ska iväg på en sak, sen klockan elva blir det lunch med Charlotte, en sprallig och trevlig tjej som jag träffade på brorsans förfest i lördags. Efter det så ska jag försöka hinna hälsa på min gamle far då han fyllt år. Undrar om jag hinner dammsuga och städa undan lite också?

6 kommentarer:

  1. Ja, det är jobbigt det där. Att man inte kan slappna av när man är ledig någon gång..
    Men ha en så bra ledig dag du bara kan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja som du jobbar så borde ju i alla fall du veta ^^ Ha en bra dag du med.

      Radera
  2. Vad roligt att du ger dej ut i tjejträsket igen :) Hoppas att det blir en trevlig lunch

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lisa! Nja tjejträsket får vänta ett tag även om det känns som att jag gått vidare. Lunchen var "bara" en kompislunch med en fantastisk tjej. Tack för att du läser min innehållsfattiga blogg :)

      Radera
  3. När blir det en lunch med världens bästa jag då? :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha. Lunchen med världens bästa Kerstin får vi ta en annan dag :)

      Radera