torsdag 10 november 2011

Hösten 2011

Har funderat mycket på den här underbara hösten som vi haft. Varma soliga dagar har löst av varandra och det har kännts så skönt att slippa snö och kyla. Jag vet att jag kommer få äta upp det här inlägget för det börjar väl snöa så fort jag postat det här inlägget. Har bytt arbetstider i höst också, något som jag skulle ha gjort för länge sen. Jag är ingen morgon människa utan älskar att vara vaken på natten och det är så jag jobbar nu. Favorit-tiden på dagen måste väl ändå vara vargtimmen.



Just nu sparar jag pengar till något. Kanske till en resa nästa år. Vill så gärna besöka Australien igen, men jag vet inte hur det blir, vi får helt enkelt se. Pengarna finns till det, men det måste kännas bra också. Skulle vilja åka ner till nyår och uppleva nyårs-firandet i Sydney med massor av fyrverkerier.

2 kommentarer:

  1. Ääääntligen!!!! Saknat dej! Å sååå trött på galna hundögon! :-))))

    SvaraRadera
  2. Kerstin
    Jaja, är det tjöta? *ler*

    SvaraRadera