torsdag 11 augusti 2011

Ny resa inplanerad

Jag avskyr vintern, hatar är ett annat ord, men nu har jag en ny resa till varmare breddgrader inplanerad till januari 2013. Ja det är ett och ett halvt år kvar men jag måste börja spara och det är också kul att ha något att se fram i mot.

Jag åker nämligen till Australien - igen. Det är så skönt att åka bort på vintern och Australien är ju mitt favoritland. Jag vet inte riktigt vilka städer jag ska besöka, men det lutar åt Sydney Alice Springs är ju en självklarhet då jag blev så förtjust i den lilla staden mitt i Australien.

5 kommentarer:

  1. klart de är ditt favoritland då du inte har varit i några andra länder typ =P

    SvaraRadera
  2. Annica:
    Haha, ja bara det inte är självmål :)

    Malin:
    Men jag rabblade ju upp alla länder jag hade varit i, det var väl rätt så många? ;)

    SvaraRadera
  3. Haha nej Finland och Norge räknas inte och va va de mer? Grekland va? Då har du bara 240 länder kvar att besöka då =)

    SvaraRadera
  4. Haha, nu blev Tompa ledsen :(

    SvaraRadera